onsdag 30 juni 2010

Bröllopsform och regnväder!
11 juni, 2010 – 08:30

I måndags började jag lite smått med min viktminskning igen. Tanken va att varje kväll gå på en långpromenad men det har regnat alla kvällar utom en hela veckan. Då va vi iofa ute och gick i mer än två timmar tillsammans med min vän Sara och hennes hund Clara. Förhoppningsvist blir det bättre väder snart och så blir det mer promenader, att gå ut i regnet är inget för mig, jag blir bara så grinig när det regnar på mig.

Maten har gått väldigt bra dock, jag har inte ätit något onödigt eller onyttigt på hela veckan. Inget bröd, pasta eller liknande heller. Bara fräscha sallader utan dressing, frukt och måltidsersättningar. Det har fungerat väldigt bra och jag har gått ner 3 kg på 5 dagar!

Men även om jag inte lyckas gå ner så mycket som jag vill så har jag ändå redan nu gått ner över 30 kg och kommer kännar mig som den snyggaste och lyckligaste brud i världen på vår bröllopsdag.

Inga kommentarer: