onsdag 30 juni 2010

Denna veckan kommer bi lååååång!

Tisdagen är kommen och vädret är helt underbart! Idag får det bli en enkelt lunch på en gräsmatta vid domkyrkan. Jag tvingar med mig min arbetskamrat som ska gifta sig i höst så har jag någon att prata bröllop med!

Åh va det är kul att prata bröllop och åh va alla mina vänner hatar att prata bröllop!

Nu är det dags att försöka gå ner lite mer i vikt tills bröllopet. Mindre än 3 månader kvar nu! Om jag kör på samma sätt som innan så ska jag hinna gå ner 20 kg tills dess. MEN jag vet inte om jag orkar. Det låter som en dans på rosor, träna och dricka måltidsersättningar. Men det är jobbigt, man blir lätt trött och man blir lätt psykad av att andra äter. När jag började med min första kur började vid ett tillfälle gråta när min mamma, syster och fästman åt bullar. Jag kände mig verkligen astöntig men jag kunde inte hjälpa det. Jag va ett vrak i 3 veckor men jag gick ner 10 kg i alla fall.

Nä, jag pysslar lite i stället.

Inga kommentarer: