onsdag 30 juni 2010

En slöja blir till (mig)

Mina kära bröllopstokiga vänner, ja jag vet att ni alla är tokiga i bröllop för annars skulle ni inte hänga här. Förutom ni som bara är tokiga i mig!

Idag har varit en konstig dag. Vaknade i natt av att jag hade värsta kramperna. Helt galet, lyckades rycka mig ut på toaletten och satt där en stund och bara hade ont. Somnade om och vaknade några timmar senare, hade fortfarande ont så jag sjukskrev mig från jobbet. Hela dagen har jag skuttat omkring i lägenheten som en skadeskjuten kråka. Sexit värre ska ni veta. Daniel kan inte hålla händerna i från mig.. Eller ja.. kanske inte.

Så dagen har jag spenderat med labtopen i knät, liggandes i en stol på balkongen. Jag köpte en slöja på tradera:

Jag har faktiskt inte bestämt mig för om jag vill ha slöja eller inte men jag har ändå aldrig hittat någon som föll mig i smaken. Men så snubblade jag över den här på tradera. Älskar broderiet med svalorna så jag bjöd 50 kr och vann! Så för 50 spänn kändes det ändå rätt okej att köpa en slöja även om jag fortfarande inte bestämt mig än.

Inga kommentarer: