onsdag 30 juni 2010

Ett eget monogram!

Hos oss är det monogramtillverkning för fulla muggar. Det är en massa pill och efter många försöka har vi äntligen bestämt oss för vilket vi kommer att köra med. Det innebär att jag har en del monogram som jag har skapat som vi inte kommer att använda.



Tanken med detta monogram va att det skulle vara lite lekfullt och det går även att använda som bordsplaceringskort. Det går att ändra färg på texten, jag rekommenderar grönt!

Om det är någon som vill ha så skicka en kommentar med namn + datum och om ni vill ha en annan färg på texten så fixar jag det! Ni får även en utan text om ni vill ha som placeringskort!

Och ja, om det är någon som undrar så är detta min fortsatta kampanj mot de monogram som säljs på olika sidor till hutlösa priser! Jag ska lägga ut flera monogram längre fram och har även gjort en egen kategori för dem, hoppas ni gillar dem!

Inga kommentarer: