onsdag 30 juni 2010

Hårdekorationerna hopar sig i en hög och hatar mig!

Jag velar fram och tillbaka om hur jag ska ha håret på den stora dagen. Eller ja, jag är rätt säker på vad jag vill göra Med håret men jag har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska ha I håret.

Jag har inköpt en slöja som jag älskar och har även fått en virkad brudkrona av min mamma som jag också älskar. Dock är jag så himla osäker på om något av dessa passar med frisyren jag har valt eftersom jag har så kort hår. Jag vill ha dem alla!!

Men så satt jag på Etsy och kollade runt lite och hittade den HÄR lilla shopen där man kan köpa handgjorde håraccessoarer gjorda av fjädrar.

Jag tror jag är lite kär.

Självfallet ska jag försöka ge mig på att göra en själv, såklart! Men om jag misslyckas brutalt så va det faktiskt inte så hemskt dyra att köpa heller. Och de bästa av allt är att de skulle passa alldeles försträffligt med min korta frisyr!

Inga kommentarer: