onsdag 30 juni 2010

Inbjudningsproblem.


Tisdagen är kommen. Jag vet att jag lovade er igår att jag skulle visa mina second hand fynd men det kom annat i vägen. När jag kom hem så hade nämligen våra inbjudningar äntligen kommit!

Spänningen va hög och självklart va jag tvungen att jaga fästmannen genom hela lägenheten innan jag fick tag på paketet. Det va med nervösa fingrar jag öppnade paketet.

Och vet ni vad? Självklart så hade de strulat till det och våra fina inbjudningar va beskurna Helt fel! Såklart så måste ju något gå fel bara för att allt gått så bra hittills. Vi har sänt iväg ett mail (vilket företag har inte kundtjänst på telefon?) till dem och se vad de kommer att göra men ifall det kommer ta en till vecka att få nya inbjudningar så kommer vi använda dessa ändå. Får väl klippa till dem själva, inte mer än det. Problem är till för att lösas men förhoppningsvist så kommer vi i alla fall att få lite rabatt!

Men om man bortser från att de är felbeskurna är de faktiskt helt underbara. Så fina att jag inte ens såg det felskurna innan jag började syna dem lite mer ingående.

Inga kommentarer: