onsdag 30 juni 2010

Tårtkatastrofer!

Alla som någonsin tänkt tanken att spara pengar med att baka sin egen bröllopstårta räcker upp en hand! *viftar för glatta livet* Jag la ner idén när jag provbakade lite cupecakes och insåg att jag inte ens kunde lyckas med dem. Har du inte lagt ner idén än så kanske du gör det efter att ha kollat på dessa:

En mycket vacker monogramtårta från bageriet:



Fast en monogramtårta kan väl inte vara så svår att göra?

En fyrkantig monogramtårta, lite svårare men ingen baggis för bageriet!

Hoppas den smakade gott i alla fall.

Vacker, enkelt, hur kan man misslyckas?

Det kanske va lite varmt just den dagen?

Jag satt inte ens och sökte på inspiration till bröllopstårtan när jag hamnade på. Och nu har jag suttit där hur länge som helst och skrattat. Jag är verkligen såååå glad att att jag la ner idén att baka själv, inga tårtkatastrofer på vårt bröllop inte!

Inga kommentarer: