lördag 31 juli 2010

Brudens far
Min pappa är världens finaste! Igår va han iväg tillsammans med min lillasyster och mamma för att köpa kavaj och detta va alltså resultatet. Han ser så stolt och ståtligt ut att jag nästan börjar gråta lite. Men tydligen va han inte helt nöjd med slipsen.
Här om helgen sa pappa att han skulle raka av sitt skägg innan bröllopet men det tycker inte jag.
Jag tycker min pappa är grym i sitt skägg.

Mamma och pappas bröllopskort. Vilket vacker gäng va? Min storebror känner man knappt igen, jäkla snygg kavaj har han också. Det hade varit hur kul som helst om han hade på sig den på mitt och Daniels bröllop, om han kommer i den det vill säga.

Pappa hade lite mer hår på den tiden också. Det är nog faktiskt exakt 20 år sedan de gifte sig nu. Mamma och pappa va faktiskt rätt grymma på att skilja sig, jag märkte ingenting. Och fortfarande umgås de som vänner och vi hittar jämt på saker allihopa som en enda stor familj.

Nu ska vi städa lite här hemma. I morgon kommer Daniels mamma hit så lite fint måste vi ju ha det!

5 kommentarer:

Katja sa...

hihi, vad härliga åttiotalsbilder är :-) Kavajen börjar ju vara rätt inne igen dessutom!

Vem är du på bilden ?

Anonymous sa...

Du är dig lik! :) Viktoria

Bröllopsmonstret sa...

Det är jag som sitter i pappas knä längst till höger :)

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...

Hello. And Bye.