tisdag 13 juli 2010

Regn, rusk och bröllopstårtor

Idag har regnet öst ner hela dagen. Helt fantastiskt, för vad är roligare än att börja dagen på kontoret helt pissblöt? Paraplyet hjälpte föga ska ni veta.

Men om man bortser från att jag är trött för att jag vaknade av åskan flera gånger i natt och att mina skor fortfarande är blöta så är jag mycket glad! Vill ni veta varför?
Jo, för jag har inga tårtbekymmer längre!
Lena från Groovy Food ringde innan idag och skulle prata lite detaljer till bröllopet. Då passade jag på fråga henne om hon inte kände till någon som kan göra riktigt ekologiska tårtor. Och det va klart hon visste, det kunde ju dom såklart fixa!

Åh denna lycka! Jag är så himla glad över att vi hittade den här underbara cateringfirman!
Så nästa vecka ska vi prata lite mer om det men just nu är jag bara så glad att äntligen hittat någon som kan göra en tårta utan en massa strul!

Så fint att alla mina problem bara löser sig hela tiden. Nu kan vi äntligen få den där fräscha tårtan utan massa mastig choklad och äcklig sockerpasta. LYCKA!

Inga kommentarer: