tisdag 31 augusti 2010

Bröllopsskorna!

Mikael, min storebror tog denna bilden och sa att jag skulle lägga upp den i bloggen. Och det passar ju bra när jag ändå har bloggat en del om skor så kan jag berätta lite hur vi har tänkt.

Denna bilden är tagen en bit in på festen, Daniels byxor är ojämna och mina skor lite snea men vi är väldigt glada ändå.

Som sagt har jag ju skrivit väldigt mycket om just skorna. Vi hittade aldrig några ekologisk skor som tilltalade oss så istället har vi letat efter ett par skor som vi kunde använda efter bröllopet också. Efter mycket om och men bestämde vi oss för att ha matchande Converse och eftersom färgtemat gick lite i orange så va ju färgen given redan. Dock va det inte speciellt lätt att hitta orange skor så nervöst väntade vi på de enda som vi hittade. 3 dagar innan bröllopet dök de ner i brevlådan och vi kunde äntligen andas ut.
Så i stället för att köpa varsitt par finskor som vi aldrig kommer att använda igen så har vi nu varsitt par snygga Converse som kommer påminna oss om vår bröllopsdag varje gång vi snörar på dem!

Och det bästa av allt är att alla våra gäster älskade våra skor!

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Gillar gillar gillar!

/ L U N A

Camilla sa...

Ha ha ....underbart! Inte min grej but i loved it!
Grattiskramar till er!