torsdag 26 augusti 2010

Ingen tid för bloggning

3 dagar kvar nu. För er som följer kan jag meddela att jag äntligen fick hem min klänning igår och den är finare än jag någonsin kunde önskat!
Hemma hos mamma är det som vanligt kaos menjag måste ändå lämna Varberg och åka upp till Göteborg. Här i Varberg har de nämligen inget riktig underklädesaffär. Jag blev grymt besviken på utbudet här i stan när vi gick en runda. Va inne i stans enda underklädesaffär, det va fullständigt omöjligt att hitta något där, va helt smockfullt med grejer så jag fick fråga den mindre hjälpsamma kvinnan i kassan.
Det är nämligen så att jag skulle behöva en slags "Magic-bra". Jag har haft en i precis min storlek men ändå sa expediten att jag AAAAALDRRIG kommer hitta en i min storlek. Det sa hon dessutom precis efter att jag sagt "Jag har haft en sån här gel-bh med bara kupor men behöver en ny till min brudklänning. Då tittar hon på min byst och frågar alltså, "Är det du som ska ha en, det blir svårt". Vafan, jag sa ju precis att jag har en hemma i min storlek så Uppenbarligen har jag hittat en innan. Att ditt utbud är så jävla dåligt är väl inte mitt fel.

Ja, så nu ska jag upp till Göteborg och gå till en riktig underklädesaffär där de är trevliga mot sina kunder! Sen ska jag även gå till second hand och köpa en hårprydnad och köpa ekologiskt godis och saft, inte på second hand dock, det vore lite äckligt.

Men först ska vi iväg och köpa mjölkfritt smör och havremjölk. Så jag har verkligen inte tid att blogga!

Inga kommentarer: