onsdag 4 augusti 2010

Jag är verkligen inte bra på att hålla hemligheter. I alla fall inte mina egna, andras hemligheter håller jag för mig själv. Själv har jag inte så många hemligheter och det är ju inte så konstigt heller, jag är sämst på att ha hemligheter och jag har inget pokerfejs heller. När jag ljuger ser jag alltid ut som en fågelholk så det är lika bra att strunta i att ljuga för min del.

I alla fall, nu har jag en hemlighet, undrar hur länge det håller?

I går fick vi förresten vår allra första bröllopspresent. Den va från Herr Stilig och fröken brudtärna. Min syster och pappa har köpt en kattställning till oss och den tog bara massa plats hos dem så de tyckte att det va lika bra att vi fick den nu. Egentligen va det väl mer en present till Börje, Kaj och Aina men det va vi som önskade oss. Och katterna fullkomligt älskar den!

Inga kommentarer: