söndag 26 september 2010

Semesterkoma!

Det känns som om jag börjar varje blogginlägg med att be om ursäkt för att jag inte bloggar så mycket just nu. Det är helt enkelt för att jag inte bloggar så mycket just nu men idag är sista dagen på min semester så snart är det tillbaka till verkligheten!

Alla bröllopskänslor har lagt sig och jag börjar bli van att vara Fru Larsson.

Det enda som är kvar nu är att skicka ut tackkort vilket kommer att göras ganska snart. Våra tackkort kommer att vara i samma stuk som inbjudan, ett vykort plus en hemsida. En bröllopsTacks hemsida kan man väl kalla det.
Tanken är att kunna dela med oss mer utav alla bröllopsbilder i stället för att bara skicka en bild till varje gäst som sedan kommer att hamna i en låda någonstans. För det är ju egentligen bara våra föräldrar och mor/far föräldrar som kommer att ha framme ett bröllopsporträtt på oss. Övriga får helt enkelt skriva ut en egen bild om de vill han någon.

På detta sätt sparar vi dessutom en hel del på miljön vilket såklart är hela tanken bakom idén!
Så fort tackkorten är skickade så ska jag blogga lite mer om det.

Nu ska jag gå och njuta av min sista lediga tid innan det är dags att slänga sig in i verkligheten igen!

2 kommentarer:

Angelica sa...

Jag har också bilder från bröllopet. Inga jättebra kanske men ändå =)

Bröllopsmonstret sa...

Åh åh åh! :)Du måste maila mig dem! :)