torsdag 18 november 2010

Dagens Blogginlägg

Idag bjuder jag på en bild, detta var kanske 2 månader sen bara. Då var det fortfarande så varmt ute att man kunde äta glass på Liseberg och åka Flumride så att man blev genomblöt.
Björn, Daniel och Tony äter varsin monsterglass och Johan hugger in på en cigg.

I alla fall, detta var några veckor efter bröllopet. Meningen var att jag och Daniel skulle åka på en smekmånad men Daniel lyckades komma in på en utbildning så vi blev hemma. Vi roade oss med våra vänner på närhåll i stället och då är det rätt bra att man bor i Sveriges näst största stad. Och när Daniel pluggade passade jag på att renovera lite i lägenheten.

Men vi tar igen det, efter nyår åker vi en sväng till London. Sist vi var där var vi på musikal och det vill jag hemskt gärna göra igen. Annars kommer det säkert bli en hel den shopping, till Daniels förtret.

Idag förresten när vi var och handlade skulle han förklara för mig varför han var lite sen.
"Aina låg i sängen så jag kröp ner lite med henne och det va så mysigt. Sen kom Kaj och Börje och gjorde oss sällskap och de slickade varandra och höll på, värsta myspartyt".
Jag skrattade av tanken av att någon skulle höra oss och inte förstå att Aina, Kaj och Börje är katter.

Det var det för idag, inte så mycket om bröllop men snart ska vi skicka ut våra tackkort! Spännande!

Inga kommentarer: