tisdag 28 december 2010

Aslan, skor och London

Jag överlevde alltså min 27:e födelsedag. Efter vår lilla shoppingrunda (där vi inte direkt shoppade något ändå) så åkte vi hem. Daniel hade "pyntat" vår hall med serpentiner och skrivit "Grattis 27år" och "världens bästa fru" på väggen. Eller ja, inte direkt på väggen utan på papper som han satt upp på väggen.
Vi gjorde lite mat, kollade på film och drack lite "födelsedagsdrinkar". Jag fyller ju år, då måste man få dricka lite sprit! Jag dricker ju ändå nästan aldrig annars så en liten drink var jag värd trotts att det var måndag.
Sen en snabbdusch och så sängen, som vilken måndag som helst. För som vanligt så kommer det ju en dag dagen efter också.

Min mamma ringde och gratulerade sen berättade hon att de varit tvungen att avliva sin katt. Han hade problem med njurarna och gick inte att rädda. Deras katter är precis lika gamla som våra så det känns lite extra sorgligt. Men mammas andra katt får vara hemma hos min syster så att han får lite sällskap. Och på torsdag kommer alla våra katter ner för att spendera två veckor med honom.
Kattkalas utan Aslan . Men nu har han i alla fall inte ont längre.


Idag gick jag även och köpte ett par nya skor till mig. Det får bli min födelsedagspresent till mig själv. Egentligen kunde det till och med bli Daniels födelsedagspresent till mig, eftersom jag inte fått någon utav honom.
Jag verkligen hatar de skorna jag har, de är fula och för stora och jag vägrar att ha dem när vi åker till London!

Nu är det bara 6 dagar kvar tills vi åker till London!Det är två år sedan som vi var där sist, fattar inte att tiden kan gå så fort!

Inga kommentarer: