tisdag 28 december 2010

Bröllopsbilds pyssel!

Det är inte så många som inte vet att jag älskar att pyssla. Till bröllopet pysslades jag hur mycket som helst, jag pysslade så att fingertopparna trillade av och efteråt ville jag inte pyssla på minst ett år. Det gick kanske en vecka sen var jag i gång igen.
Nu runt jul är det ju dessutom pysselsäsong. En hel del julklappar har pysslats ihop och just nu är detta mitt projekt:


Bröllopsbilden ramas in och på glaset graverar jag in våra namn och bröllopsdatumet. Det blir en perfekt julklapp till våra föräldrar!

Här har ni förresten vår officiella bröllopsbild. Den dagen gick så förfärligt fort och allt som finns kvar är våra minnen men de lär ju å andra sidan räcka för en hel livstid!

Jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska göra med min brudklänning, vad tycker ni?

Inga kommentarer: