måndag 31 januari 2011

Cupecake-frieri - mumsigt bröllopsmode!


Nu tror jag att jag dog lite igen. Vem skulle kunna säga nej till ett sånt här gulligt frieri?

Bilden hittade jag HÄR

Fast jag kanske skulle föredra ett cupecake-frieri som inte var inspirerat av en animerad film.
Som den här från Bakarella:

Sådana där små tårtor på en pinne hade ju förresten inte varit helt fel att servera som efterätt på bröllopet. Varför tänkte jag inte på det? Ibland önskar jag att jag kunde åka tillbaka i tiden och bara lägga till sånna här söta saker till vårt bröllop.

Då skulle Daniel kunna passa på att ge mig en sån HÄR när jag fyllde år i stället för att "fria" till mig på fyllan.

Nu rycker det lite i mina bak-fingrar. (eeuw, misstolka inte det där). Daniel fyller ju år snart, kanske borde jag baka något latjo till honom.

Typ en sån här:
Då skulle han nog bli glad.
Nu ska jag sluta blogga om tårtor och cupecakes för det är inte alls bra för min diet!

Inga kommentarer: