söndag 23 januari 2011

The Larssons Monogram of doom

Jag fick en annan idé om hur man kan göra sina monogram som jag var tvungen att prova. Det fungerar kanske bättre om man har ett häftigare efternamn än Larsson. Hade jag kommit på den här idén så hade vi nog kanske övervägt att ha något sådant själva, nu hade vi ju bara ett L med en ring runt. Har sagt det förr och kommer säkert säga det igen men jag har minsann idéer för minst 50 bröllop till inom mig.Som vanligt så kan detta monogrammet bli ditt/ert. Bara att skicka en kommentar så fixar jag det mer ert namn och färg så ni får ett alldeles eget, personliga monogram. Helt gratis såklart!

Idag mår jag förövrigt bättre för den som bryr sig. Min röst verkar vara på väg tillbaka och jag känner mig mycket piggare. Hurra! Jag firade med att röja upp här hemma för här såg nämligen ut som en soptipp, nu ser det lite drägligare ut men jag ska fortsätta i morgon.

Nu ska jag spela lite tvspel med min make, skepp å hoj!

Inga kommentarer: