söndag 16 januari 2011

Migrän och det nya året..

Nu har mer än halva Januari gått och det har inte hänt så mycket här i bloggen. Brukar vara så, händer det mycket i livet så står bloggen still och vise versa. Hittade de här två bilder och tyckte det var ganska sött. På den första bilden har jag och Daniel precis träffats. Vi hade väl varit tillsammans i någon månad och detta var första bilden på oss tillsammans som par.
Vi var helt ovetande av vad som skulle hända i framtiden. Vi var bara unga och kära, jag hade precis kommit ut ur ett förhållande och trivdes som singel egentligen och hade inte tänkt att blir tillsammans med någon i första tagen. Men ja, så träffade jag Daniel.

5 år senare och vår första kyss som man och hustru. Inte ens i min vildaste fantasi kunde jag för 5 år sedan tro att Daniel var mannen jag skulle leva resten av mitt liv med. Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle kunna hitta en man som kunde stå ut med mig och mina konstiga upptåg men där fanns han och nu har vi köpt lägenhet och allt ihop dessutom.


Nu är det i alla fall Söndag, jag har migrän och är jättetrött även om jag varit nykter i helgen. Mitt nyårslöfte i år var ett helt år nyktert, känns som en bra grej för år 2011. Ska jag så till att gå ner resten av det jag behöver så kan det ju verkligen inte skada att vara nykter och nu har jag redan klarat två veckor trotts att vi var några dagar i London efter nyår. Tackade nej till alla alkohol som bjöds, detta kommer väl iofs sluta med att alla tror att jag är gravid eftersom jag sällan är den som tackar nej till lite vin eller öl.

Nu ska jag vila lite och se om min migrän kan ta och gå över..

Inga kommentarer: