onsdag 19 januari 2011

Monogrammet och så.

Vad ska man hitta på när man är sjukskriven? Man vilar såklart, men tillslut är man slutvilad och måste göra något. Så jag har haft Stargate maraton med mig själv. Min käre make delar inte min stora förtjusning till sci-fi så det är jag och katterna som hänger i vardagsrummet.
Förkylningen börjar kännas bättre men rösten är nästan helt borta nu.

Satt och lekte lite med bild-monogrammet jag gjorde igår. Tyckte faktiskt det blev lite fint även om det blev lite plottrigt. Men det visar ju bara hur man kan göra.

Jag gjorde en "bordstavla" i samma stil med. Det är lite rofyllt att hålla på med photoshop och vem vet, jag kanske får användning för dessa i framtiden ändå. Vi fyller ju faktiskt snart 30 år både jag och Daniel.

Vi använde aldrig våra bordstavlor på vårt bröllop eftersom borden såg lite annorlunda ut än vad vi hade tänkt oss. Vi hade bara fått måtten på dem men våra uträkningar blev inte riktigt rätt ändå. Men det är väldigt fin att ha en slags bordstavla som dekoration när man har runda bord.

Inga kommentarer: