tisdag 15 februari 2011

I <3 Pyssel

Jag lovade ju att bjuda på lite pyssel. Jag ber om ursäkt för de lite halvkassa bilderna men det är allt min halvkassa kamera klarar av.
Kära Tomten, i år önskar jag mig en systemkamera så att jag kan fylla min blogg med massa härliga bilder.
Här är i alla fall vimpeln jag gjorde till Daniels kalas i helgen. Den hänger fortfarande på väggen. Jag gjorde två vimplar till vårt bröllop med. En som det stod "sötsaker" på som vi hade vid efterrättsbuffén och en som det stod "nygifta" på som hängde på vårt bord.

Sen plockade jag fram lite ståltråd och det lilla glasröret som blev kvar när jag använt vaniljstången. Daniel är dock inte den romantiska typen så det är sällan vi har färska blommor hemma. Men som tur var hade vi fått tulpaner i helgen så jag hade en fin blomma att prova med.


Jag satt och lekte lite med olika broscher och pärlor men till slit nöjde jag mig med en enkel rosett. Tänk att det kan bli så fint med så enkla medel.

Nu ska jag sova, har pysslar slut mig själv.

Inga kommentarer: