måndag 28 mars 2011

Kakfatet återuppstår!

Här kommer mitt sista bidrag till "använd det du har-utmaningen" från Beas Barnsligheter. Denna gången tog jag två flugor i en smäll. Eller ja, tre flugor kanske.
För några veckor sedan råkade jag en stressig morgon ha sönder mitt fina kakfat som jag gjorde förra sommaren. Det levde ett fint liv och användes flitigt men en dag var det i tusen bitar. Jag lyckades i alla fall rädda underdelen och med hjälp av mina fina loppisfynd från helgen så blev denna skapelsen till:

Hjärtfatet är en assiet som blev över från bröllopet. Av alla de saker som åkte till återvinning eller second hand efter bröllopet så lyckades jag spara lite små detaljer och det är roligt att kunna använda dessa i nya projekt!

Jag vet att det är lite fusk eftersom jag blandat in nyinköpt porslin. Men eftersom de bara kostade mig 3 ynka kronor och dessutom är återanvänt så får vi se förbi det! :D


Nu ska jag bara baka lite lchf-kakor och bjuda hit några vänner på fika.. sugen?

Inga kommentarer: