fredag 18 mars 2011

Mot Norge!

Nu sitter jag och maken på bussen mot Oslo. Det blir en helg i Norge för vår del. Daniel har ju lite släkt där som man inte träffar så ofta så det ska bli kul att komma upp äntligen, vi pratar ju om det hela tiden.

Annars så tänkte jag bara visa er mitt senaste projekt. Detta är veckans bidrag till utmaningen "använd det du har" på Beas barnsligheter. Den rosa spetsen kommer från en gammal kl
änning som jag för längesedan klippt sönder för att sy om en annan klänning. Tillsammans med lite vit spets, lite tygblommor och massa pärlor och skit så blir det sånna här fina blommor:

Det är roligt att dyka ner i lådorna och se vad man har. Man har faktiskt mer än man tror och det är ju bara fantasin som sätter stopp för vad man kan göra för kul med lite tyg och gamla överblivna saker från scrapbooking.

Kan bjuda på en liten bild på klänningen som jag sydde om också. Jag och Mia poserar glatt på toaletten. Bilden är från ett bröllop i somras om ni undrar varför vi är så finklädda.

Inga kommentarer: