måndag 28 mars 2011

Syskonkärlek

Jag måste bara berätta en väldigt rolig sak. Satt precis och kollade på min statistik, snart uppe i 14000 visningar! Tjoho, men det var inte det som var det roliga.

Det roliga är att se vilka vägar folk har hittat in till min blogg och framförallt vad de har sökt efter på google för att sedan hitta till min blogg. Det är ofta det gamla vanliga sökorden inom bröllop och pyssel. En del söker även direkt efter min blogg med sökord som "bröllopsmonstret" o.s.v, det är ju roligt att veta att det finns folk som söker efter min blogg.
Men det roliga var att idag har någon sökt på "Kassleromelett" och hittat sin väg till min lilla blogg. Haha, stackare. Jag bloggade för längesedan om hur jävla äckligt det var med kassleromelett, säkert inte det som de ville med den sökningen.

Nä, bjuder på en lite Kaj & Börje bild med för att piffa upp lite. Om jag och min syster var katter skulle vi också sovit så här!

Inga kommentarer: