tisdag 19 april 2011

Se oss i tv den 9-12 maj!

Titta vad jag hittade på Sweeties.se. Det är visst jag som står där i rosa klänning, med en massa pärlor runt halsen som tv4 köpte till oss. Jag älskar pärlor så jag tog allihopa! Fick behålla dem efteråt också, snällt va?

Det har inte varit så svårt för en del av mina läsare att gissa att vi deltog i "Fyra bröllop", vi gjorde det som en rolig grej och jag fick en del underbart härliga vänner på vägen!
Sen har det ju diskuterats vitt och brett på olika forum och även i TIDNINGARNA där folk har haft den ena åsikten efter den andra om detta programmet. Har inte så mycket att säga om det faktiskt, tro det eller ej.
Jag har hållit mig borta från diskussionerna, känner att jag faktiskt inte behöver hävda vårt val att deltaga i "Fyra bröllop", det var en rolig grej och vi hade så himla skoj att det verkligen har varit svååårt för mig att inte blogga om det!

Säsongsstart den 25 april! Ni kan läsa mer på tv4.se.

3 kommentarer:

förlovadflicka sa...

Åh, vad kul att det är med någon man känner (till :P) Spännande, kommer absolut att kolla :)

Jen sa...

Wow, häftigt att ni var med! Riktigt söt klänning du hade, förresten! :)

Bröllopsmonstret sa...

Tack så mycket Jen :)

Ska bli roligt och se det, har ingen aning om hur det kommer bli :)