måndag 4 april 2011

Utlottning av ljuslyckor!

Här kommer som lovat den fina utlottningen. Och i ren secondhand anda (vi måste tänka på vår miljö) så kommer jag helt enkelt att lotta ut dessa vackra ljuslyktor från från Calligraphen till ett värde av ca 550:-

Inte en, inte två utan hela 19 stycken!


Dessa lyktor var alltså ett vacker inslag till vårt egna bröllop och tanken är att de ska få sprida sitt ljus vidare över andra festplanerare i Sverige.
Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar om varför just du ska vinna utlottningen. Beskriv hur och när du vill använda lyktorna. Om du dessutom skriver om utlottningen i din egen blogg eller/och delar på facebook så får du en/två extra chans att vinna, glöm inte att länka!

Låna gärna bilden till din blogg!

Den 19 april lottar jag slumpmässigt fram vinnaren, Lycka till!

7 kommentarer:

Linda sa...

Ska gifta mig i sommar! Skulle passa perfekt :) Kan alltid hoppas på att man vinner :)
Ska länka från bloggen :)

Linda sa...

Gifter mig till sommaren, skulle passa perfekt.
Hoppas man vinner :) Lägger en länk i bloggen min också för att öka chanserna.

Michelle von Walden sa...

Otroligt fina lyktor!! =) Heelt underbara!

Åsa sa...

Hade lite klämkäckt kunnat hitta på en fin orsak att ja me ville vinna lyktrona, men de tänker ja int göra, haha! För dom passar int alls in i vårt färgtema :D

Däremot längar ja vidare på min blogg, kanske där finns nån läsare som int fått syn på detta!

Emely sa...

Så fina lyktor!! De hade passat bra då jag firar min 25 års dag i sommar. Ha det så bra!
emely.drugge@hotmail.com

Sara sa...

Jag är jättegärna med och tävlar :) Om jag vinner så skulle jag ge dem till min mamma som gifter sig snart!
Hon hade älskat dem! :)

Jag har ingen blogg tyvärr annars hade jag satsat på två lotter :)

glitter_och_glamoouur@hotmail.com

Tova sa...

fina ljus är helt perfekt när festligheterna pågår till sena mörka natten =)