tisdag 17 maj 2011

Gästbloggar på Ecobride!

God eftermiddag, idag kommer bli en seg dag. Mår inte så värsta bra, har sånna värkattacker som bara blir värre och värre. Har fått tid för röntgen nästa vecka så då får vi se vad som händer med mig.
I alla fall, över till roligare saker. Vem vill läsa om att jag har ont liksom? Inte ens jag.

Har ni sett att jag ännu en gång gästbloggat på Ecobride.se? Jag och Katarina hade mycket kontakt förra sommaren i samband med vårt bröllop och hon hjälpte oss med alla de små detaljerna runt om hela planeringen. Och på Ecobride.se finns det massor med inspiration för par som planerar ekobröllop och såklart för alla andra som planerar "vanligt" bröllop också såklart!


Ps, har ni sett att jag snart är uppe i 16 000 besökare? Tror det är dags för en ny tävling eller utlottning. Vad tror ni?

Inga kommentarer: