fredag 6 maj 2011

Klänningar, Klänningar, klänningar!

När jag blir smal och snygg (bara skoja, snygg är jag ju redan) ska jag köpa ungefär alla klänningar som finns på www.modcloth.com. Jag skulle kanske kunna klämma mig in några av deras godingar men eftersom jag håller på med viktminskning (-8 kg på 1 månad, heja mig!) så känns det ju lite onödigt att köpa massa snygga klänningar nu, har ju redan en halv garderob med kläder som är för stora.

Här är mina favoritklänningar och om jag hade hittat den här sidan innan vi gifte oss kan jag garantera att mina tärnor hade fått stå ut med att bära den bege/rosa kreationen. Så söt att man nästan dör lite, varför hittar man aldrig så fina klänningar i Sverige för? Eller jag kanske shoppar på fel ställen?

Här är en outfit som jag absolut inte skulle skämmas att gifta mig i, om jag nu inte redan var gift. Jag verkligen älskar skorna så mycket och klänningen.. gosh.. Jag finner faktiskt inga ord för hur vacker den är. Finns i rosa med! Vill ha vill ha vill ha!
Som sagt: www.modcloth.com - go there!

Inga kommentarer: