onsdag 11 maj 2011

Nu är det "värsta" över...

Peeew, sådär. Nu ar det över. Mina vänner som gjorde oss sällskap här i skräcken har gett sig av och jag sitter och smälter lite intryck. Har fått en del sms och meddelanden på olika forumsidor om hur elak Kasia var. Jag var beredd på det, hon är ju min totala motsatts.
Däremot blev jag faktiskt lite irriterad på att hon undrade exakt VAD jag hade planerat i 1.5 år. Om hon bara hade kommit fram och frågat mig i stället för att säga det bakom ryggen(kameran) så skulle jag förklarat för henne vilket jobb det är att planera ett ekologiskt bröllop.
Eller, jag är inte irriterad. Jag är snarare besviken kanske.
Det var egentligen det enda jag hängde upp mig på, det är ju ett spel och det får man ju vara medveten om och den som ger sig in i leken får leken tåla.

Annars bryr jag mig inte, smaken är ju som baken och det visste jag ju såklart innan jag kasta mig in i detta projekt. Det har verkligen varit en kul upplevelse och i morgon är den stora finalen!!

Jag vet vem som vinner! Hehe :)

2 kommentarer:

Sara sa...

Håller med dina vänner att hon var bra elak!! Fast jag tyckte inte om henne från första början..

Saken är ju den att man har olika smak på saker och ting.. Är väl lite det man måste utgå ifrån när man sen ska bedöma bröllopet? Jag tycker ni har gjort ett enormt jobb!! Men Kaisa göra mig bara förbannad!! =)

Bröllopsmonstret sa...

Ja, hon har ju valt själv hur hon vill framställas i tv :)

Men jag håller med, hela tävlingsgrejen fallerar liksom när vi själva sätter betyg och vissa bara utgår från vad de tycker är snyggt/bra/tradition o.s.v medan andra sätter betyg utefter vad hon tror att bruden i fråga passar i/har för smak o.s.v.