söndag 8 maj 2011

Söndagsbloggeriet

Imorgon är det premiär för vår vecka i "Fyra bröllop" på tv 4. Är jag nervös? Svar ja!

Jag är hela tiden orolig för olika saker, för tillfället är jag orolig för att jag ska tycka att jag ser tjock ut. Astöntigt jag vet. Jag ÄR ju tjock, klart jag kommer se tjock ut!
Annat jag har varit orolig för är att de ska klippa in när jag gör massa knäppa saker eller när jag blev lite väl överförfriskad på ett av bröllopen. Vilket lär ni nog se.
Sen är jag lite orolig över ett klänningsval jag gjorde som gäst på ett av bröllopen också, den klänningen hänger längst in i garderoben och ger mig lite småångest fastän jag egentligen tycker att den är fin! Åååh, oroar mig för allt verkligen.

Nä, jag har inget att blogga om idag. Spenderade mer eller mindre hela lördagen på akuten, roligare än så har jag inte haft i helgen.
Fast nu ljuger jag, i fredags var jag på rolig fest hemma hos min syster och på lördagsförmiddagen umgicks jag med min fina vän Linda.

Så egentligen jämnade nog allt det roliga ut allt det tråkiga till en helt okej helg faktiskt.

Inga kommentarer: