tisdag 24 maj 2011

Vacker "gör det själv" dekoration.

Undre flera år tid har det fluorerat toutorials på hur man gör såna här vackra "trådbollar". Jag ångrar lite att vi inte gjorde lite och hängde i våra lokaler på bröllopet faktiskt. De är ju så söta och enkla att göra! Just denna hittade jag HÄR, funderar på att göra en hel bunt och fylla upp taket på balkongen!

Det har inte blivit så mycket bloggat se senaste dagarna för mig. I helgen var det festligheter med massa trevliga människor och i veckan har vi varit kattvakt. Så min dator har knappt varit påslagen faktiskt.

Jag pysslar mest på min lediga tid, jag sydde en kudde. Den borde jag visa. På tal om pyssel så är det snart dags för Pysselstafett och denna gången är jag med! Woho! Jag kommer bjuda på en toutorial om hur man gör enkla, billiga och jättefina "goodibags".
Jag gjorde en hel bunt till helgens tjejfest och det var väldigt uppskattat och så himla roligt att göra!

Inga kommentarer: