lördag 25 juni 2011

Midsommardagen utan bakfylla!

Midsommardagen är kommen, lite resten från i går till frukost och snart är det dags att springa ut i solen. Varför var det inte så här fint väder igår?

Hoppas alla hade en rolig midsommarafton. För mig var det den första helnyktra midsommarafton sen 1999 eller nåt kanske? Mitt nyktra år går bättre än förväntat faktiskt, jag har ju tagit mig mer än halvvägs faktiskt, första gången i hela mitt liv som jag lyckas hålla mitt nyårslöfte. I alla fall så här långt.

Igår hade Sandra bakat en helt makalös god smörgåstårta. Vi hade även lite mer vanliga saker som färskpotatis o.s.v så det blev lite smörgåstårta till frukost också. Inte ett helt fel sätt att börja dagen faktiskt. Fast det ska bli skönt med en lite promenad nu.


Såhär blev midsommar-outfitten i alla fall, valde den turkosa med hängande pärla. Gjorde en matchande ros till håret och dessutom matchade det min klänning jättefint, tänkte inte ens på det är jag gjorde halsbandet.

Inga kommentarer: