tisdag 21 juni 2011

Monogrambeställning

För några veckor sedan Fick jag in en förfrågning om ett nytt monogram. De hade fallit för ett av de jag gjort tidigare med lite snirklar. De ville ha &:et i turkost och deras initialer F och U.
Det är himla svårt det där med färger alltså, turkost för mig är ju inte alls säkert att det är turkost för dig.
Jag lekte lite med olika snirkliga bokstäver och skickade iväg dessa två som första utkast:

Om ni trycker på bilden kommer den upp i originalstorlek. Det är alltså i så stor upplösning som jag skickar slutresultat i till alla som vill ha hjälp med ett monogram. Jag kan ju göra dem mindre också om man är lite osäker på hur man gör det själv.


F och U ville efter första utkastet att jag skulle prova att skriva ut hela deras namn och då fick jag en annan idé. Slutresultatet blev riktigt fint och F och U verkade nöjda.
Hoppas de får stor användning för sitt unika monogram!

I alla fall, dessa två monogram är alltså nu till ert befogade om ni känner att de skulle passa just er. Färgen och initialerna ändras efter ert önskemål!

Inga kommentarer: