måndag 11 juli 2011

Fina Garner till salu!

Jag är medlem i en grupp på facebook där man kan skänka bort saker man inte längre vill ha. En tjej frågade efter restgarner som hon skall använda för att tillverka babyfiltar och sända med sändningar till fattiga länder.
Jag dök ner i min pysselkista , jag behövde ändå rensa lite. Rensade bort en hel STOR kasse med garner som jag inte har någon användning för. Det är mycket restgarner men också en del nya nystan som jag haft länge utan att veta vad jag ska ha dem till. Skönt att det kommer till nytta!

Jag sparade lite till mig själv och sedan hittade jag några nystan som jag varken ville ha själv men som kändes lite för fina för att skänkas bort så jag slängde upp en annons på tradera.

Är ni sugna så lägg ett bud HÄR, om du vinner dem så skicka ett mail och skriv att du kom till annonsen via min blogg. Då lovar jag att lägga ner en extra present i paketet!

Inga kommentarer: