torsdag 28 juli 2011

Härjar lite bara.

Efter gårdagen bravader är man inte lite mör i kroppen. Vi slutade jobbet tidigt och gick till Liseberg. Där åt vi god mat, god efterätt och sedan gjorde vi 5-kamp. Gissa vem som vann? Jo jag!
Priset fick jag välja själv och det blev en massa godis som jag delade med mina arbetskamrater. Så snäll är jag.

Sen gick vi spökhuset och skrek lite. När jag blev rädd så skrek jag av någon anledning "Sluuuta" och spökerna svarade "Neej". Dumma spöke.



Efter 5 timmar var vi hel slutkörda och avrundade kvällen. Då gick det inga spårvagnar så jag kom inte hem förren 00.15 efter en 1,5 timmes resa. Som tur var hade jag sällskap men det var lagom sugigt ändå. Ville bara hem och sova för det är en dag i morgon också.
Och den dagen är idag, solen skiner och jag är trött.

Inga kommentarer: