torsdag 7 juli 2011

Ikea MakeOvers

Nej, här händer inte så mycket. Är jag död? Uppenbarligen inte eftersom jag skriver detta. Vad gör jag då när jag inte bloggar? Vad gör jag egentligen med mitt liv?
Jag jobbar, sover, äter och skiter... och sen pysslar jag ibland. Fast nu ljuger jag, jag jobbar, pysslar, äter, pysslar, skiter och pysslar igen. Ibland äter jag och pysslar samtidigt.

Det mest ultimata vore om jag kunde pyssla som arbete, vad för jobb? Professionell Pysslare. Låter som ett yrke för mig.

Jag fick en sån här av min mamma för några dagar sedan:

Alltså den kvinnliga varianten. Såldes på ikea för massa år sedan. Rolig värre, inte så mycket. Den är Alldeles för opersonlig för min stil men det går ju självklart att ändra på! Hur skulle ni har gjort för att göra den mer personlig?

Jag ska visa er sen vad jag gjorde med min!

Inga kommentarer: