måndag 18 juli 2011

Sötaste löparen!

Då var den här, den fruktade måndagen. Jobba till klockan 17.30 och sen hem till en tom lägenhet. Fast nu ljuger jag, där är fullt med katter och saker men ingen Daniel för han jobbar kväll. Så jag sover när han kommer hem, sen sover han när jag går till jobbet.

Jag får väl roa mig med att pyssla lite. Sy något roligt, vad ska jag sy?

Hittade den här underbara bilden, ville bara dela med mig lite till alla er som planerar bröllop eller någon annan rolig fest och inte vet vad ni ska ha för löpare.

Bild från pinerest

Bara ut och fynda på secondhand. samla på sig massor med små dukar, virkade dukar, näsdukar kanske. Sen är det bara att lägga ut dem lite slarvigt i mitten av bordet som en löpare, väldigt fint och romantiskt med vitt eller puderfärgat porslin. Som här, lite puderturkost.
Åh jag dör vad fint.

Inga kommentarer: