fredag 26 augusti 2011

För ett år sedan..

I morgon är det vår första bröllopsdag! Det är helt galet, jag kan inte fatta att det redan har gått ett helt år. Ingen annan heller för den delen, vår bröllopsdag har varit ett hett samtalsämne den här veckan.

Så alla ni som hade satsats era pengar på att det inte skulle hålla i ett år, sorry som fan ;)



Dagen i ära så bjuder jag på sen snyggaste bilden jag kunde hitta. Ett tips till alla fotografer där ute, ifall bruden inte är smalare än smalast så uppskattas inte bilder från den här vinkeln. Hehe. Nu älskar jag den här bilden ändå trotts min fina dubbelhaka och enorma bröst. Kan försäkra er om att de inte var sååå mycket urringning som det ser ut. Korsetten trycker på och jag hjälper till att trycka från sidorna med mina armar och så lutar jag mig framåt. Allt på en gång vilket nästan resulterar i tutt-chock.

Men tuttisarna sitter fast där de sitter med hjälp av en freebra så jag var aldrig orolig för att de skulle trilla ut. Det kändes tryggt och säkert så jag kan rekommendera dem varmt!



Jag gillar i alla fall alla sånna här bilder som inte ser så uppställda ut, därför denna är en av mina favoriter.



Nu ska jag göra mig i ordning för att åka. Min mor och styvfarkommer hit, vi ska åka till High Chaparall över dagen.

I morgon tar vi in på samma hotell som vi bodde i på bröllopsdagen. Vad vi ska hitta på örrutom lunch med några goda vänner har vi faktiskt inte bestämt än. Vi tar dagen som den kommer.



Nästa vecka har jag semester så d ska jag blogga om lite pyssel hade jag tänkt mig!



Ha en fin helg alla mina söta läsare!

Inga kommentarer: