fredag 26 augusti 2011

Häftiga bröllopsinbjudningar!

Jag älskar ju allt som inte är precis som allt annat. Vilket innebär att jag är lite allergisk mot alla dessa stilrena inbjudningar som alla ser precis likadana ut men med olika namn ungefär. Vacker, visst men också oerhört, oooooooerhört tråkigt.



En annan sak som jag är lite små irriterad över är de par som ändå vill ha något lite annorlunda men inte vågar gå hela vägen ut. "Freakar" till det med någon rolig färg. Men helt ärligt, vitt och vinrött är inte så himla vågat. Vitt, rött, rosa och orange däremot! Kör på't! Man måste våga lite!



Jag tänker faktiskt inte vara så elak att visa exempel på inbjudningar jag tycker är tråkiga. Det är ju bara vad Jag tycker och förmodligen många av mina läsare med. Antar att de flesta som hittar hit faktiskt gillar just min stil!



Här är i alla fall lite inspiration från par som verkligen har vågat köra sin egen stil på sina inbjudningar!











Bilderna lånade från weddingphotography.com

Lägg till bild

1 kommentar:

Fröken Pyssel sa...

Åh, jag älskar det första alternativet! Så mycket att jag nog måste ha just ett sånt! Inget bröllop bokat, men lite planer i huvudet ;-)

Vad kul att du vill vara med i EFIT! Säg till när du fått till fotona!