söndag 7 augusti 2011

Loppis och Liseberg!

Ännu en söndag avklarad och även denna söndagen spenderade vi på Bagagelucke-loppis tillsammans med min mamma och styvfar. Det är faktiskt hur kul som helst även om man inte får sålt allt. Men vi har dessa två gångerna dragit in över 1000:- på saker och grejer som vi inte vill ha eller inte har någon användning för.
Denna gången sålde jag dessutom den del av mina egengjorda smycken vilket faktiskt var lite extra roligt.

Fick även känna mig som en kändis när det kom fram en tjej som kände igen mig från tv. Det var lite roligt. Det var ju ändå några månader sen dom 4 bröllop gick på tv men folk kommer ihåg oss fortfarande.

I alla fall, efter några timmar på loppisen drog vi vidare till Liseberg och spenderade några timmar med att spela lite. Vi vann lite hit och dit och sen vann mamma detta fina kakfatet till mig:

Det har redan fått en användningsområde, som avstjälpningsplats för godiset vi vann.

Jag har några kakfat nu, 9 stycke kanske? Behöver man så många? Men till mitt försvar så försökte jag faktiskt sälja två av dem på loppisen.

Om ni gillar kakfat så får ni hålla utkik i bloggen för jag kommer visa några som jag har gjort snart! Nu ska jag se om jag orkar äta lite godis innan jag somnar.

Inga kommentarer: