fredag 16 december 2011

Klockren i ny version

Idag fick jag äntligen hem min nya sladd till min labtop. Lyckan är total! Det är så himla skönt att äntligen kunna använda min egen dator igen! Det innebär att jag kommer att komma i gång och blogga mer igen!

Tänkte börja med lite sytt. Var ju med i Pysselstafetten Jul-edition. Gå dit och bli inspirerad av massa pyssliga människor!

En av mina favorit tutorials var Klockrenen från Pastill.nu men jag ville sy en kudde i stället för att göra en klocka. Och hennes PDF-ren var helt perfekt!

Nu är det jul här i vårt hus, känner ni julstämningen än eller regnar det på er också?

2 kommentarer:

Fröken Pyssel sa...

Åh vad fint det blev! Så gulligt tyg :)

Bröllopsmonstret sa...

Tack så mycket! Har velat sy en julkudde länge och din PDF var klockren så att säga ;)