söndag 26 februari 2012

Jag failade lite.

Jag tyckte att det skulle vara en bra idé att ändra namnet på min blogg. Eller ja, jag gjorde ju det, jag ändrade från lilla bröllopsmonstret till lilla pysselmonstret, men jag ändrade inte själva bloggadressen. Summan av hela det äventyret med adressändring var att jag tappade 98 % av mina läsare. Haha. Nu är nästa projekt att flytta över min blogg till en annan och sedan vidarebefordra denna blogg dit. Så slipper ni leta efter mig!

Jag håller även på med en hemsida som kommer släppas någon gång under våren. Har ju pratat länge om att öppna en shop till bloggen och sälja en del av alla grejer jag gör och det kommer vara en del av den hemsidan.

På tal om det så ska jag visa det senaste projektet. En tavla i stil med den i förra inlägget.

Samma "ordspråk" med eftersom denna åkte upp på väggen här hemma. Gillar det. Den andra tavlan kanske helt enkelt får åka till min framtida webbshop, vem vet?

Inga kommentarer: