tisdag 20 mars 2012

Dip Dye do.....

Tjolahopp där ute! Varför bloggas det inget? Har jag tappat lusten? Nej! Har jag tappar fingrarna? Nej, uppenbarligen inte det heller eftersom jag skriver det här.
Men det är mycket annat som händer. Jag har aldrig bloggat om mitt jobb men det händer en del väldigt underliga saker på mitt jobb nu för tiden. Ena dagen ska vi gå i konkurs, andra dagen ska vi inte det och tredje dagen får vi sparken allihopa men sen är det ingen som säger när vi ska gå. Det ena med det andra och det fjärde med det femte. Blev erbjuden jobb i Stockholm med det känns ju verkligen inte aktuellt att flytta dit för ett jobb som kanske inte finns om en månad.
Ja, det är rent ut sagt en lekstuga men jag bryr mig inte, jag har en plan B som redan är satt i rullning!
Mer om det en annan gång!

Idag har jag roat mig med det här:

Dip dye, det är tydligen väldigt populärt har jag hört och det är klart man måste vara lite modern. Man vill ju inte blir en gammal tant och inte hänga med i modet!
Jag är supernöjd med resultatet även om jag var lite nervös innan. För över 3 år sedan var mitt hår så slitet av blekning att jag var tvungen att raka av allt. Under de här tre åren har jag bara toppklipp håret så färgen är helt naturlig. Eller ja, var helt naturlig.
Nu är det gult i topparna, känns somrigt. Skönt att slippa tänka på någon utväxt också!

Inga kommentarer: