söndag 11 mars 2012

En mumsig tavla

Ni kanske ser att jag håller på och leker lite med bloggens utseende. Det gick sådär. Men så helt plötsligt var klockan jättesent och jag orkade inte fortsätta. Får se om jag får till designen bättre ikväll.

Var det någon mer som kollade på melodifestivalen igår? Har inte så mycket mer att säga om det, ingen skräll direkt. Men Daniel förstörde det roliga när jag satt och taggade på att Ranelid skulle få minst 50% av telefonrösterna och vinna hela skiten. "Men det händer ju inte, man vet ju vem som vinner och vem som kommer tvåa nu".. Blablabla.. Han göra sånna irriterande saker när vi kolla på film med. Mitt i filmen så utbrister han "Åh, men den här har ju jag sett ju, det är HAN som är mördaren". Även om det är uppenbart vem mördaren är så vill man ju inte missa spänningen innan de kommer på honom!
Gör era män/kvinnor också så?

I alla fall, när jag inte var uttråkad av melodifestivalen (fanns ingen värd att heja på) så målade jag en färgglad liten tavla:

Idag är det söndag, för den som missat det. Igår gick ag och pappa på en promenad i Haga, åt på vegetarisk restaurang och gick på loppis. Sen låg han hela kvällen i soffan och klagade på hur ont i fötterna han hade. Stackars lilla gamling.
Nu har han fått vila en hel natt så det är dags för nya äventyr!

Inga kommentarer: