söndag 4 mars 2012

Ena hörnet!

Jösses vilken helg jag har haft, ni skulle bara veta vad som händer här nu. Spännande saker ska jag tala om men mer tänker jag inte berätta i dagsläget.
Fast det sprätter i mina bloggfingrar, vill skriva allt om det! Bävar inför dagen jag och Daniel skaffar barn, lär blogga om det före vi berättar för våra föräldrar. Haha!

Här om dagen tog jag en bild på ett hörn i vårt hem. Ville jag bara visa den tjusiga lampskärmen som vi hittade i julas.

De bästa 400:- jag någonsin har spenderat. Jösses, försöker låta bli att tänka på att jag lade så mycket på en lampskärm och vet ni vad som är ännu värre? Jag köpte två stycken! Har en i sovrummet också.

Men jag anser som så att vi inte spenderar mycket pengar på övrig inredning som vi nästan uteslutande köpt på secondhand så då kan man lägga lite extra på de där små detaljerna som man verkligen älskar!
Allt på bordet, ja och bordet såklart är second hand. Favoriten om man bortser från lampan är guldramen min favorit. Använder den i stället för ljusbricka till mina små blockljus. Superfint!

Inga kommentarer: