tisdag 3 april 2012

Sött, nött och ett kakfat!

Skepp Å Hoj i stugorna. Tisdagen är kommen och vad har man roat sig med idag då? Jo, jag har övat mig på att ta fina bilder till min framtida webbshop, jag har insett att jag inte kommer bli någon fantastisk fotograf så jag får jobba med det lilla jag kan helt enkelt.

Härom dagen gjorde jag lite nya kakfat så jag övade på dem. Dessa kommer jag sälja sedan. Priset vet jag inte riktigt är. Sist jag sålde ett fat tog jag 450:- men det lade jag inte ner lika mycket energi på som just detta. Men jag tror ändå att mitt pris kommer ligga på runt 450-700:- beroende på storlek.

Den 25 maj kommer vi öppna webbshoppen men redan nu har jag skapat en blogg till hemsidan som ni kan besöka om ni vill.

http://sottnottochlagat.blogspot.se/

Den kommer se ut ungefär som den här bloggen faktiskt. Ska se om jag lyckas exportera den här bloggen dit på ett bra sätt. Fram tills jag har lyckats klura ut det kommer jag blogga här som vanligt.

Inga kommentarer: