onsdag 2 maj 2012

Monogram alá Sara

 Ni som följer min blogg vet att jag för en tid sedan erbjöd mig att göra personliga monogram helt kostnadsfritt. Jag hjälpte några blivande brudpar med detta och för en stund sedan fick jag ett mail från ett av paren med några bilder som jag fick lov att visa här i bloggen.

Visst är det härligt att man med enkla medel kan få det så mysigt och lyxigt på en och samma gång!







Frida och Urban är tyvärr de enda som faktiskt har skickat bilder tillbaka till mig fastän alla som jag gjort monogram till har lovat att jag ska få några bilder. Men nu är jag faktiskt bara glad att jag fick visa Frida och Urbans bilder här i bloggen!
Åh, det är så fint. Nu ångrar jag att vi inte hade några festprogram. Vi hade bara ett program till vigseln med vår logga på.

Och ja, jag kan fortfarande hjälpa till med monogram men dessvärre inte gratis utan för en symbolisk summa. Bara att höra av er!

Inga kommentarer: