lördag 23 juni 2012

Sommar och sånt!

Här kommer en midsommar hälsning från oss! Midsommar var i går men vi hade lite minifirande idag då jag dessvärre råkade på ett väldigt jobbigt illamående med smärtor som resulterade i att jag spenderade min midsommar i en hink. Men mina vänner var förstående och gulliga, tråkigt ändå att när man väl drar ihop till fest så får man själv inte vara med och njuta av den. Men det fanns rester så det räckte och blev över till mig idag som jag kunde njuta utav i sällskap med min familj i stället.



Bjuder på en bild på mig och maken från hans styvbrors student för 2 veckor sedan. Vi väntar på att de små liven ska springa ut. Kan inte fatta att det var 10 år sedan man själv slutade skolan. Jag tog aldrig studenten för jag hoppade av men min make gjorde och 3 år senare träffade han mig.
7 år tillsammans och i augusti firare vi vår andra bröllopsdag. Hur ska man fira den tycker ni?

Men visst är det konstigt att man bloggar mindre på sommaren fastän man har mer att blogga om?

Inga kommentarer: