torsdag 23 augusti 2012

Say Cheese!

Hela dagen har det regnat och stormat. Inte direkt något inspirerande väder och igår var det inte bättre. Det var faktiskt lite sämre men ändå lyckades jag och min vän Jana jobba i över 4 timmar med vårat nyaste projekt.
Jana är fotograf så hon bidrar med den delen medan jag bidrar med det som jag är bäst på. Sen pratar vi mycket och arbetar fram idér tillsammans, det fungerar väldigt bra och resutatet hittills har hållit upp till våra förväntningar.
Nog om det, jag får ju liksom inte avslöja för mycket även om det är spännande.

Andra grejer som jag hållt på med är att jag gjort en ny header till hemsidan och bloggen som ni kanske kan se. Har lite problem med att få bakgrunden att synas igenom men jag kommer nog på hur man gör snart.
Så vad tycks? Den är lite enklare än den förra men jag har fått till ett motto som jag tycker passar bloggen och hemsidan bra. Jag har även designat mina egna visitkort och sånt, allt för att få en personlig känsla och ett varumärke som man minns.

Nu ska jag måla lite, har blivit helt insnöad att göra tavlor med galaxmotiv. Vill göra en galaxtavla med en enhörning på och gjorde ett test i går. Men jg visade den för min syster och hon tyckte den var så fin att hon ville ha den men utan enhörning som jag inte hade hunnit måla än. Så nu måste jag måla en ny tavla för jag kommer inte kunna gå vidare med andra projekt om jag inte får ur mig den är enhörningstavlan!


Orkar inte ta en bild på tavlan så jag bjuden på en kattbild i stället.



Inga kommentarer: