tisdag 14 augusti 2012

Smyckehängare och skojigheter

Idag kom det ett spännande paket med DHL. Ååh, vad kul med paket och detta var extra roligt för det var min all först beställning till Webshoppen.
Som ni säkert redan vet så kommer det bli en blandning av roliga smycken, vintage och återbruk. Där av namnet "Sött, Nött & Lagat". Sött står för smyckerna, nött för vintage och lagat står för återbruk.

Tog en bild för att illustrera detta. Några av de söta smyckena hängandes på en återvunnen galge. Detta är faktiskt en väldigt rolig sak att göra och mycket praktiskt som smyckehängare också. Jag har använt mig av Decoupageteknik och den gamla boken jag bloggat om förr, den som blev så många saker och förmodligen kommer att bli ännu fler saker, den tar aldrig slut, precis som en bra bok inte ska göra!!
Jag satte dit ett bokmärke och sedan skruvade jag fast lite krokar. Busenkelt och en jättefin och praktiskt smyckehängare som man lätt kan hänga vara man vill.


Sådär fick ni lite pysseltips från mig idag med. Så snäll jag är. För er som känner att ni inte har tid lust eller inspiration för att göra en egen galge så kan jag meddela att jag kommit över ett litet parti med galgar så jag lovar att göra några specialare till webbshoppen som förhoppningsvis kommer att öppna i September!

Inga kommentarer: